Contact

dinsdag 2 februari 2016

Catrice concealer
Heyy allemaal,
Ik ga voor jullie de liquid camouflage concealer reviewen. Hij beloofd een goede dekking te hebben, lang te blijven zitten en verbergt donkere circels, plekjes en zelfs tatoos. Hij is ook waterproof maar maakt hij dit allemaal waar?


Dit is de concealer ik vind het echt een hele mooie verpakking en het ziet er niet echt goedkoop uit. De ingrediƫnten staan erop, er zit 5 ml in en is 6 maanden houdbaar.

Er zit een soort lipgloss applicator in wat ik zelf erg fijn vind werken. Er komt redelijk veel uit wat wel een beetje vervelend kan zijn als je niet zo veel gebruikt.  Links zie je de concealer op mijn hand er rechts heb ik hem uitgesmeerd je ziet hem eigenlijk helemaal niet meer zitten. Tijd om hem op mijn gezicht uit te testen.
 
Links heb ik niets op er rechts heb ik de concealer en poeder aangebracht. Ik vind hem erg fijn werken hij heft een goede dekking en blend goed in met mijn huid. Hij blijft echt goed zitten en hij overleeft een regenbui alleen je ziet hem wel heel goed zitten als je gezicht nat is dus dat is erg jammer. Hij is te koop bij kruitvat en trekpleister voor 3.59. Zeker een aanrader!
Bedankt voor het lezen en tot snel.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten