Contact

dinsdag 9 februari 2016

Mijn weekend 
Heyy allemaal,
Het leek me leuk om een keer te laten zien wat ik allemaal doe in het weekend. Dit is natuurlijk niet altijd hetzelfde maar ik ga nu mijn weekend aan jullie beschrijven. Met foto's natuurlijk ;).

Het begint op vrijdag 29-1-2016 ik had een uur uitval dus was ik al  op 10 voor 11 uit. Toen ben ik naar huis gegaan en bezig gegaan met mijn blog. Ik doe dit altijd met muziek op de achtergrond.

Nadat ik wat heb gegeten ben ik om kwart voor 2 naar de kinderboerderij gefietst op stage te lopen. Ik help met de pony's daar verzorgen en dit vind ik echt heel erg leuk. Ik ben helaas vergeten foto's te maken bij de pony's maar ik heb wel foto's gemaakt voor jullie van deze leuke geiten en het reusachtige konijn.

Toen ik weer thuis was was ik helemaal uitgeput aangezien ik met hele harde wind tegen een steile brug op moest fietsen en daarvoor natuurlijk al de hele tijd met de pony's bezig was. Dus het was even tijd op de relaxen en daarna te eten.

Na het het eten heb ik nog getekend en geverfd (weer met muziek). Verder heb ik niet zoveel meer gedaan alleen nog wat YouTube video's gekeken.


Zaterdag

Tegen half een heb ik me eindelijk eens aangekleed #ootd. Toen ben ik huiswerk gaan maken en zijn we naar onze verzorgpony gegaan. Het rijden ging erg goed en hier heeft ze net gerold.

Wanneer we terug waren hebben we pizza bestelt. Daarna ben ik nog meer huiswerk gaan maken/gaan leren en ben ik nog even gaan oefenen op de piano. Niet heel veel bijzonders.

Later op de avond ben ik nog ahs gaan kijken en 's avonds natuurlijk gaan slapen.

Zondag
Zondag moest ik wel op tijd opstaan want ik ging meedoen aan een wedstrijd. Dit is een foto van na de wedstrijd, ik ben 3e geworden van de ongeveer 30 mensen dus ik was erg blij.

Hier ben ik met de katten aan het spelen toen we terug waren. Ik heb niet echt meer iets gedaan. Ik heb 's avonds weer gaan leren en ik heb nog even keyboard gespeeld maar ik vond het niet echt nuttig om daar weer foto's van te maken.

Mijn leven is helemaal niet zo bijzonder maar ik hoop dat jullie het toch leuk vonden.
Bedankt voor het lezen en tot snel.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten