Contact

dinsdag 26 mei 2015

Babylips
Heyy allemaal,
Ik review vandaag de baby lips peach kiss. Ik heb hem in Duitsland voor 2 euro gekocht bij de DM. Ik weet niet zeker of je hem in Nederland ook kan kopen maar ik heb hem nog nooit gezien. Je kan hem in ieder geval ook online bestellen mocht je hem willen.


^Dit is in en uit de verpakking.

^De achterkant met informatie.

^Zo groot is hij helemaal uitgedraaid hij is ongeveer 2/3 van de dop.

Ik vind de Babylips persoonlijk erg goed ze verzorgen me lippen echt en ruiken lekker. Deze heeft wel iets van perzik maar ik vind het ook een beetje naar snoep ruiken. Moeilijk te omschrijven maar wel lekker. Na een paar keer gebruiken zie ik al wel een duidelijke deuk ontstaan. Ik vind hem het geld zeker waard en ik wil nog heel graag de paars met zwarte Babylips. Wat is jullie favorite Babylips ??
Bedankt voor het lezen en tot snel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten