Contact

vrijdag 15 mei 2015

Lush shower jelly
Heyy allemaal,
Vandaag ga ik de Shower Jelly sweetie pie reviewen van Lush. Het is een soort jelly zeepje die je onder de douce gebruikt om je te wassen. Er was ook nog een andere geur namelijk woosh dat is meer een citroen/lemon geur waar ik meestal er van hou maar op een of andere manier vond ik deze lekkerder/specialer. Op het potje staat kersen/kokos maar ik vind het meer een bosvruchten geur. Je kan er stukjes afhalen of hem zo gebruiken.

Dit is de jelly in het potje.


Dit zijn de ingrediƫnten, alles bij Lush is 100% natuurlijk en handgemaakt.


Dit is de jelly. Ik heb geprobeerd het een beetje te laten zien maar dat is heel lastig met foto's. Als je een keer in Lush bent moet je zeker even zelf gaan kijken.



Er zitten ook glitters in, deze zie je niet op je huid terug wat ik persoonlijk een beetje jammer vind.

Hoe meer water je erbij doet hoe meer schuim hij afgeeft. Hij verzocht je huid goed niet heel speciaal maar je ruikt hem nog als je uit de douche komt en dat vind ik erg lekker. Ik denk dat dit vooral een erg leuk product is voor iets jongere kinderen maar ik vind hem ook erg fijn en leuk. Hij kost 5.55 en is te koop bij Lush.
Bedankt voor het lezen en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten