Contact

vrijdag 29 mei 2015

Essence lippotlood
Heyy allemaal,
Ik ga een lippotlood van Essence reviewen, dit is het laatste uit Duitsland dat ik ga reviewen. Het is de kleur 07 cute pink. Hij koste minder dan een euro bij de DM en zijn als het goed is voor 0.99 te koop bij kruitvat.

^Dit is het potlood.

^De informatie die erop staat.

Het is gewoon een potlood dat je moet slijpen dus niet een die je uitdraait. Niet zo handig voor mee op reis maar ik doe er persoonlijk wel langer mee.

^De swaches. Het is een licht roze kleur maar niet heel fel. Als je in de winkel bent zou ik hem eerst even swachen. Ik vind het persoonlijk een erg mooie kleur. Het potlood is lekker romig en brengt dus makkelijk aan. Als je hem als kleur gebruikt zou ik wel iets van een lippenbalsem aanbrengen want het droogt je lippen wel uit.

^Dit zijn mijn lippen zonder iets erop.

^Dit zijn mijn lippen met de lipliner maar er ging iets mis met het exporteren dus ik zou vooral uit gaan van de swaches.
Bedankt voor het lezen en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten