Contact

vrijdag 22 mei 2015

Eos lipbalm
Heyy allemaal,
Ik ga een lipbalm van eos voor jullie reviewen. Ik heb hem in Duitsland voor 5.99 gekocht bij de Douglas.
Zo ziet hij eruit ik denk dat de meeste hem wel kennen. Ik heb een soort mintgroene genaamd swet mint. Hij ruikt ook erg sterk naar mint wat ik persoonlijk erg fijn vind.

Dit is het logo van dichtbij en dit is dus een echte let daarop als je er een online wil bestellen. Doe dan eerst even goed research want er worden vaak neppe verkocht.


^Zo ziet hij er van binnen uit wat je ziet is de hele lip balm het is dus maar een half rondje.

Hier zie je nog wat informatie.

Ik vind 7 euro best veel voor een lipbalm maar ik heb er geen spijt van. Hij is erg fijn helaas niet super verzorgend wat mijn lippen wel nodig hebben. Je moet hem wel af en toe bijwerken zoals eigenlijk elke lipbalm wat niet heel erg is aangezien hij er super cute uitziet. Ik gebruik hem nu al een tijdje en ik zie amper een deukje dus hij gaat ook lang mee.
Bedankt voor het lezen en tot snel.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten