Contact

dinsdag 19 mei 2015

Diamond nail art
Heyy allemaal,
Ik heb weer een leuke nail art voor jullie. Ik gebruik nail art tape maar als je dat niet hebt kan je het ook tekenen maar dit kost meer tijd en is (waarschijnlijk) minder strak.

Dit heb ik gebruikt:
Nail art tape
Only you, 001 Black Passion
Konad, een licht blauwe
Essence colour&go, top-coat
1. Eerst lak ik de nagel helemaal in de kleur van de achtergrond. Laat dit heel goed drogen anders gaat het straks fout met de tape eraf halen. Je kan nu ook bijvoorbeeld een glitter lakje toevoegen als je dat leuk vind.
2. Als dat goed droog is kan je beginnen met de diamant. Ik vond het makkelijk om eerst de buitenkant te doen. Knip voorzichtig stukjes tape op maat (dit kan je het best doen met een nagelschaartje) en plak ze op je nagel. Als je dit lastig vind kan je een pincet gebruiken om preciezer te werken.
3. Nu doe ik de "middelste" lijn, dan de onderste strepen den dan de bovenste dit vind ik het makkelijkst.
4. Dan het deel waar ik echt zenuwachtig van kan worden, ik lak de nagel nu helemaal zwart. De kleur die je nu lakt word namelijk de achtergrond.
5. Als laatste trek ik met een pincet voorzichtig de tape eraf. Waardoor je de diamant ziet. Nu doe ik er nog een topcote overheen en is hij klaar.
Als je het zelf gaat tekenen kan je dit het best met een striper doen. Dan doe je eerst de achtergrondkleur en dan teken je er de diamant op dit is wel lastiger. Ik raad je dus aan om nail art tape te kopen dit is redelijk goedkoop en je kan er echt lang mee doen.
Bedankt voor het lezen en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten