Contact

vrijdag 8 mei 2015

I wish...
Heyy allemaal,
Als eerst sorry dat er geen blogs waren maar de computer was stuk :(. Ik ga een tag doen die ik zag bij vera camilla namelijk de i wish tag. Het is een tag waarbij je gaat nadenken over dingen die je graag zou willen of bijvoorbeeld erg leuk vind.


Als je alles zou mogen zijn, wat zou dan je droombaan zijn?
Ik zou graag een eigen manege hebben. Met grote weilanden en een bak waar wedstrijden worden gehouden. Dat lijkt met echt geweldig.

Als je een superoverdreven luxe iets zou mogen aanschaffen, wat zou het dan zijn?
Een villa in New York met een hele grote tuin, een zwembad en een pony.

Als je een dagje op zou mogen trekken met een film/serie karakter, wie zou dat dan zijn?
Ik zou Tate kiezen uit american horror story want hij is echt perfect (als hij me niet vermoord ;))

Als je een locatie mocht uitkiezen waar je eindeloos naartoe geteleporteerd zou kunnen worden, waar zou dat dan zijn?
Ik ga ervanuit dat je dan ook weer terug zou kunnen teleporteren en dan zou ik voor Miami gaan ik ben er nog nooit geweest maar ik wil zo graag een keer naar Amerika. Het lijkt me echt awesome als je even wil shoppen teleport je gewoon even. Wil je op vakantie teleport je gewoon even.

Als je iets door zou kunnen blijven eten, zonder er dik of misselijk van te worden, wat zou het dan zijn?
Pizza I ♥ pizza.

Als je een angst van jezelf zou mogen wegnemen, welke zou dat dan zijn?
Ik weet niet ik heb niet echt erge angsten denk ik.

Als je een superpower zou kunnen hebben, welke zou dat dan zijn?
Die is moeilijk ik zou wel ontzichtbaar willen kunnen zijn maar vliegen lijkt me ook awesome. Ik denk dat ik zoch voor vliegen zou gaan.

Als er een band weer bij elkaar zou komen en een privé concert bij jou thuis zou kunnen geven, wie zouden dat dan zijn?
One direction sws ik ben nog nooit naar hun concert geweest en nu kan het ook niet meer :'(.
Als je elk dier als huisdier zou mogen hebben, welk dier zou je dan willen?
Een eenhoorn of een baby panda die zijn zo cute. 

Dit was het bedankt voor het lezen en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten